Palvelut

Asiakaskokemuksesta kilpailuetua

Asiakkaiden tarpeet ja käyttäytyminen muuttuvat nopeammin kuin koskaan. Ovatko yrityksesi palvelut ajan tasalla?

Teknologian kehittyminen tuo uusia mahdollisuuksia ja muuttaa jatkuvasti kilpailuympäristöä, yritysten liiketoimintamalleja sekä asiakkaiden käyttäytymistä.

  • Tunnistaako yrityksesi asiakkaiden tarpeet ja muuttuvat toimintamallit niin, että palvelunne ovat ajan tasalla tai kilpailijoitanne parempia?
  • Me tarjoamme yrityksesi tarpeen mukaisesti apua asiakastarpeen tunnistamiseen, palvelutason määrittämiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen.
  • Liiketoimintamallit ja palvelut ovat yrityskohtaisia mutta asiakas toimii aina omista lähtökohdista ja tottumuksista – parhaiden palveluiden mukaisesti.

Palveluiden kehittäminen kannattaa viedä asiakkaan arkeen. Mitä uutta palvelua haluat tuottaa asiakkaalle tai mitä asiakas voisi tehdä helpommin?

Me autamme yritystäsi kokeilemaan ja hiomaan uudet palvelut pienissä palasissa asiakkaan käyttöön. Tulevaisuutta ei tarvitse ennustaa, sen voi todentaa!

Tietosuojan vaatimukset kuntoon tehokkaalla tavalla

Pro Cio auttaa asiakkaitaan nostamaan tietosuojan tason asetuksen edellyttämälle tasolle ja varmistamaan, että tietosuoja saadaan mukaan hallintamalliin ja vuosikelloon.

Käytämme työkalua, joka ohjaa dokumentoinnin tarvetta ja kulkua sekä siihen liittyviä tehtäviä. Työkalu sisältää koko 700 sivuisen asetuksen tulkinnan niin, että työkalu tarjoaa valmiit pohjat kulloiseenkin dokumentoitavaan tarpeeseen. Työkalun käyttäminen mahdollistaa tehokkaan startin ja ohjaa työtä, osaava organisaatio kykenee tuottamaan tarvittavan dokumentaation ilman ulkopuolista apua. Lopputuloksena on tietosuoja-asetuksen edellyttämät dokumentit, ohjeistus mahdollisille toimintatapojen muutoksille ja toimiva pohja, jolla tietosuoja liitetään osaksi hallintamallia.

 

Digitaalisuus tuottamaan

Miten digitaaliuus on huomioitus yrityksesi tavoitteissa ja päivittäisissä toiminnoissa?

Digitaalisuus on kuuma ja muodikas puheenaihe, jonka aito liiketoimintahyöty jää teknologiapuheiden jalkoihin – mitä liiketoiminnan digitoiminen tarkoittaa juuri sinun yrityksellesi?

Me lähdemme aina yrityksen mahdollisuuksista. Ennen teknologiapuheita selvitämme liiketoiminnan kanssa mahdolliset hyödyt ja riskit.

Askel kerrallaan ja analyyttisesti kohti tavoitteita eikä anneta realismin tappaa kuin huonot ideat tai turhat rönsyt!

Automatisoi toimintaasi robotiikalla

Robotiikka tulee; nopeammin kuin uskommekaan.
Viimeisimpien ennusteiden mukaan seuraavan 20 vuoden aikana robotit tulevat tekemään jopa 50 % eli puolet niistä töistä, joita ihmiset tekevät tänä päivänä. Tämä tulee olemaan selkeästi maailmaa eniten muuttava ilmiö seuraavien vuosien aikana. Oletteko mukana?

  • Robotiikka parantaa elämänlaatua?
  • Lisää tuotantoa Suomeen?
  • Ihminen ohjaa työtä eikä työ ihmistä?
  • Robotit palvelevat jokaista meistä?
  • Muutosta tapahtuu joka päivä?

Laajempi robotiikan artikkeli löytyy täältä

Katsotaanko yhdessä, miten aloitetaan, tai miten jo olemassa olevista ideoista saisimme rakennettua jotain tehokkaampaa? Alla oleva linkin kautta voit varata tapaamiselle, ajan, jossa asiantuntijan avulla tarkastelemme yhdessä, oletteko varmasti jo mukana robotiikassa, ja/tai voisiko sen tehdä mahdollisesti liiketaloudellisesti paremmin?

Yksi nopea tapa lähestyä asioita on tilata meiltä luento ”Robotiikan ja keinoälyn vaikutukset muuttuvassa maailmassa” vaikka koko henkilöstölle. Sen jälkeen voitte helpommin arvioida oman organisaationne mahdollisuuksia ja uhkia robotiikan suhteen. Luento kestää 2,5 tuntia, ja sen hinta on 690 € + alv.

Tehosta myyntiäsi

Aina voi myydä enemmän. Usein ratkaisu myynnin kasvattamiseksi on palkata lisää myyjiä. Mutta onko kaikki mahdollinen tehty nykyisten myyjien kanssa?

  • Johda myyjiä, älä myyntiä
  • Sitä saat, mitä mittaat
  • Ostaminen on muuttunut, onko myynti reagoinut siihen
  • Tunteella ostetaan, järjellä perustellaan
  • Menestyvän yrityksen liiketoiminta perustuu asiakassuhteiden johtamiseen
  • Myynnin apuvälineet ovat osa myyjää

Myynti on vaikuttamista, psykologiaa ja matematiikkaa. Onnistunut myynti vaatii myös teoriaa ja kokemusta.

Kiinnostuitko yllämainituista otsikoista? Pitkän linjan myyntikouluttajan näkökulmia niihin voit lukea täältä.

Hallittua kehittämistä

Hyperventiloiko kehittäminen? Tuntuuko että pitäisi saada enemmän aikaan? Onhan kehittäminen oleellisten asioiden ympärillä eikä touhukasta puuhastelua?

Asiantuntijamme saavat kehittämisen hankkeet ja projektit ruotuun.

  • Palvelumme kattavat kehittämisen koko skaalan alkaen kehityshankkeiden määrittelystä liiketoimintatarpeista, päätyen yksittäisen projektien vetämiseen tai asiantuntijuuteen.
  • Koulutamme ja valmennamme samalla kun osallistumme tekemiseen hihat käärittynä. Toimintamalliimme liittyy koulutus ja valmennus, eli sen lisäksi että näytämme miten homma hoidetaan valmennamme orgasiaatiosi ottaamaan ohjat omiin käsiinsä.
  • Joskus taas tarve on yksittäisen projektin oikealla miehittämisellä. Voimme orkestroida projektiisi oikeat asiantuntijat, joilla päästään maaliin.

Toiminnan ohjausta tietoturvallesi

Tietosuojan vaatimukset kasvavat jatkuvasti. Olisiko aika laittaa asiat kuntoon? Tieto-omaisuudelle voidaan tehdä tilinpäätös, Tietotilinpäätös.

  • Tietoturvallisuuden Toiminnanohjaus™
  • Yhteistyökumppanimme Fordione Oy on Suomen merkittävin tietosuojan asiantuntijayritys. Yhdessä tuotamme kehittämää Tietoturvallisuuden Toiminnanohjaus –palvelua.
  • Markkinoiden helpoin ja kustannustehokkain tapa varmistua GDPR:n vaatimusten täyttämisestä
  • Ottaa kantaa tietoturvallisuuden ja dokumentaation tasoon
  • Tavoitetasot ja mittarit
  • Käy lävitse kaikki henkilötietoja käsittelevät prosessit ja tietojärjestelmät
  • Rekisteriselosteet ja muut tarvittavat dokumentit
  • Kuvaa tiedon elinkaaren ja käyttöoikeudet
  • Henkilötietoja sisältävät tietovarannot ja –virrat
  • Uhkat ja riskit
  • Ottaa kantaa henkilötietojen käsittelijälle ja alihankkijoille asetettaviin vaatimuksiin
  • Tuottaa tietotilinpäätöksen
  • Tietosuojavaltuutetun toimiston suosittelema tapa tilintekovelvoitteen täyttämiseen
  • Auditoinnit

Auttaa varmistumaan, että tietosuoja on aina GDPR:n vaatimalla tasolla

 

MYYNNIN KEHITTÄMINEN SISÄISESTI

Meillä on vahva kokemus ja näytöt myös myynnin sisäisestä kehittämisestä. Jos myyntiorganisaatiosi on riittävän kokoinen, fiksu ratkaisu voisikin olla sisäisen myynnin tuki- ja kehitystiimin rakentaminen. Hyötyinä ovat mm. paremmat voittoprosentit, myynnin ajankäytön tehostaminen ja tehtävien priorisointi roolien sekä vahvuuksien mukaan, laadukkaammat materiaalit. Autamme konsultti/valmentaja roolissa rakentamaan ko. tiimin, tuemme liikkeellelähdössä ja menestyksen myötä poistumme takavasemmalle. Tässä on mahdollisuus isoon ROI:hin jo vuodessa hyvin kohtuuinvestoinnilla.

ISOJEN MYYNTIHANKKEIDEN SPARRAUS

Isoissa, pitkän myyntisyklin myyntihankkeissa on toisinaan perustelua käyttää myyntitiimin ulkoista sparraajaa. Ulkopuolisen on helpompaa asettua asiakkaan asemaan ja arvioida myyntitiimin tekemistä pelkästään näkyvän käyttäytymisen, asiakasviestinnän sekä asiakasmateriaalien pohjalta. Ulkopuolisen ‘asiakasvalmentajan’ kustannus on pieni suhteessa ison myyntihankkeen budjettiin, mutta vaikutus voittomahdollisuuksien parantumiseen on suuri. 3KK:n koko tiimin laaja kokemus myynnistä ja ostamisesta saadaan hyödynnettyä myyntitiimisi hyväksi!